Tak till huset

Standard

20130803-013812.jpg
Vi har blivit helt kära i ett sånthär tak som på bilden ovan. Ett falsat ärggrönt plåttak. Dyrare än ett vanligt tegeltak men är underhållsfritt och vansinnigt vackert!
Vad tycks?

Om sandraochanders

Fru, tvåbarnsmamma,, matte, sjuksköterska och barnmorskestudent. Jag är född -86, bor i ett hus på landet mitt i stan med min man, våra två barn, hund och hönor. Just nu läser jag till Barnmorska på högskolan i Borås och jag blir förhoppningsvis färdig jan 2014. Jobb som barnmorska och renovering och tillbyggnad är högaktuellt just nu.

Ett svar »

  1. Älskar också dessa tak som ska efterlikna gamla koppartak!!!
    Visst kostar i inköp, men som du säger, mindre arbete sen. Inget skotta tak på vintern eftersom snön glider ner nästan av sig själv!
    Kör om ni har möjlighet!

Lämna en kommentar